pondělí 25. července 2011

Už mám holínky, juchůůů ... / I got my rubber boots, yey

Neuvěřitelné se stalo skutečností. Dneska jsem si konečně koupila holínky, viz. předchozí post. Koupila jsem si je v malém obchodu na Falkoner Alle (Marianne Sko). Trošku jsem se bála. Zatímco kupovat ve velkém obchodě boty, kde je dalších tisíc lidí, je vlastně v pohodě, kupovat boty v malém krámě je trochu znervózňující, jelikož v obchodě jsme byly jen já a prodavačka. Ale co se dá dělat. Boty mám, a to je hlavní.
A už jsem se v nich prošla do školy, a přináším jedno zjištění - musím si k nim koupit ponožky nad kotníčky, jinak budu mít moooc odřený kotníčky. Tak dneska odpoledne ve Fotexu snad nějaký seženu. A když ne, tak ukradnu Peťovi :)

4 komentáře:

  1. Počkej, počkej! Co foto botiček?! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jančo, fotka done. jedna katalogová, a jedna přímo z kaluže :)

    OdpovědětVymazat
  3. super! to se tam opravdu nosí? nepaří se v tom nohy? mají i růžové? ;D

    OdpovědětVymazat
  4. rekla bych, ze jo... maji zeleny, modry, cerveny... ruzovy maji treba ty Hunter, jenze to je 1000 DKK :( na to jeste nemam zaludek, dat to za boty... nohy se mi zatim nepoti, ono tady zas takovy vedro neni :D

    OdpovědětVymazat