sobota 23. července 2011

Jak jsme kupovali holinky / How we were buying rubber shoes

Protože dneska i včera pršelo, a pršet má ještě zítra a pozítří, tak jsem se konečně rozhodla, že si opravdu koupím holínky, a dokonce, že do nich investuju i 500 DKK. Přemluvila jsem Peťu (uplatila ho kusem mé ciabatty, viz předchozí post) a po obědě jsme šli do Frederiksberg Centret koupit holínky.


A tak jsme vyrazili. V nákupní středisku bylo hodně lidí, tak to vypadá, že i pro Dány může být náplní víkendového dne nakupování s celou rodinou. Aspoň v něčem jsou normální :) I když je třeba podotknout, že v celé Kodani jsou dvě! nákupní střediska a tím to končí.
Takže jsme došli do obchodu, kde mají gumáky, zkoušela jsem si jedny za 650 DKK, a dvoje za 500 DKK, jedny modrý a jedny černý. Rozhodla jsem se nakonec pro černý za 500 DKK. A tak jsem požádala slečnu, aby mi je přinesla. Jenže ty, co donesla, tak měly nějakou vadnou vložku, snad větší, než ta bota. A jiný pár stejné velikosti neměli. Takže jsem samozřejmě nic nekoupila. Druhý pokus bude v pondělí... do té doby žádné cachtání v kalužích.

Žádné komentáře:

Okomentovat