pondělí 25. července 2011

Úspěšně se mi podařilo spálit rychlovarnou konvici / I succeeded in burning the electrical kettle

Zrovna včera jsme se s Peťou bavili o tom, že doufáme, že nám Nicolaj vrátí celou zálohu, co jsme mu dali na byt, že jsme nic nerozbili a že to je fajn, že budeme mít moc DKK v hotovosti. (A tak jsme to asi zakřikli, takže nic, co se stalo dál, není moje vina)
Dneska, když jsem nám vařila těstoviny (ne v té konvici! jen si v ní vždycky předehřívám vodu, ať to jde rychleji), se mi podařilo vrátit konvici zpátky zapnutou (ale ruku do ohně bych dala za to, že jsem ji z toho stojanu brala, až byla vypnutá). A kdo ví, co se stane rychlovarné konvici, když je zapnutá a není v ní vodička? No? Ano! Roztaví se!
Takže jsem roztavila rychlovarnou konvici. Hurá. No stejně byla plná vodního kamene, takže vlastně je to dobře, ne?
Googlila jsem ceny a zjistila jsem dvě věci:

  1. rychlovarná konvice se řekne elkedel
  2. v Dánsku stojí 1,7l konvice od 180 DKK
Takže tak. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat