neděle 12. února 2012

Počasí v naší severské zemi

Až do dnešního dne jsem se pro srovnání počasí dívala na svůj blog a říkala si: "Co ti Češi tak šílí? Vždyť mají tepleji, než my tady, a přitom tady zas tak echt zima není. No asi ze mě stává pravá seveřanka..." A dneska jsem to pochopila.
Volala jsem si s babičkou, které se samozřejmě ty mrazy v ČR nelíbí, a říkám jí, že přece není tak echt zima, pár stupňů v mínusu je normálka. A ona mi na to říká, že jsem se zbláznila, že je u nás -10°C. A já říkám, že není. Ona, že jo... (což se chvíli vleklo, však mě znáte) ...no a pak jsem zjistila, že skutečně má babička pravdu. Ten super gadget na srovnání počasí, co jsem používala do teď, byl evidentně zhruba o 10°C v plusu u meření teploty v Praze.
A tak jsem gadgety vyměnila a zjistila, že jet na sever vlastně znamená jet do tepla. Sice nám tu fouká, ale pořád je tu teplo. Taková normální zima. Takže kdo nás chce jet navštívit a ještě se přitom ohřát - teď je ten správný čas :).

Žádné komentáře:

Okomentovat