pondělí 27. června 2011

První den ve škole :)

Dneska jsme oficiálně začali. První den výuky na summer school.

Začínali jsme ve vražedných 8:55... přesto, že jsme šli spát kolem pul dvanácté večer, ráno jsme za boha nemohli vstát. Takže z plánované snídaně - vajíček se slaninou, nebylo nic. Takže jsme do ruky vzali bebe sušenky z domu a šli.

To se nám lehce vymstilo, protože jsme pochopitelně kolem 12 měli hlad, a tak jsme zašli do místní školní jídelny a dali si tam nějakou takovou jakože pizzu za 16 DKK... zdaleka nejdražší naše jídlo tady...a zdaleka ne tak výživné, jako oblíbené těstoviny.

Moje první hodina se jmenovala Organizational Behaviour A, kterou učí profesorka z Maďarska. Na to, že se jednalo o přednášku, mě hodina docela příjemně překvapila. Nicméně, nic to nezměnilo na faktu, že protože tuhle hodinu nepotřebuju k přijetí na Master na CBS, tak jsem požádala o její změnu na Danish for Beginners. Přece jen dánština by se mi mohla během Mastera hodit víc.

Dobrý ale bylo, že jsem si v přestávce v té hodině zašla na kafe a zjistila, že ve škole stojí kelímek asi 9 DKK. To se na to, že je to ve škole, docela dá.

Druhou hodinu jsem měla od 14:25 v tak trochu schované místnosti. Asi polovina lidí přišla pozdě, protože vchod, který byl udán jako ten, kterým jít, nebyl ten pravý. Kurz se jmenuje Innovative thinking for business a učí to profesorka z New York University. A bylo to fakt dobrý. Je nás tam sice cca 50, ale přesto byla hodina zajímavá.
Na procvičení jsme byli ve skupince a byla to sranda. Měli jsme si vyjmenovat pět základních vlastností dobré restaurace. No a pak jsme vzali druhou z nich, v našem případě "čistota" a měli udělat koncept restaurace postavený na přesném opaku - tedy "špína", navíc koncept, který by fungoval a lidi tam chodili. No a tak jsme vymysleli "Kill and Grill" koncept - přijdete, na zahrádce si posbíráte zeleninu a koření, ze kterého se má vařit, pak si vyberete kolem pobíhající kuře, které si zabijete a uvaříte na ohni. Samozřejmě, pro každou fázi je k dispozici asistent. A na tohle jsme přišli během asi 15 minut cvičení na hodině. Tak mi připadá, že by to mohlo bejt opravdu užitečný.

Chtěla jsem si hned jít koupit knížku, ale to víte, v 17:00 už knihkupectví ve škole nebylo otevřený, tak zítra. Aspoň si koupím hned tu knížku na dánštinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat