pondělí 31. října 2011

Jak jsem byla citovaná v zadání zkoušky v poznámce pod čarou

Minulé úterý, 15:00 - pátek, 15:00 jsem absolvovala 72 hodin dlouhou zkoušku. Bylo to 72 hodin doma před počítačem, s redbullem, lentilkama a pizzou. 
V úterý v 15:00 se na intranetu školy objevilo zadání zkoušky. Tři stránky dlouhá případová studie doprovázená 16 otázkami spojenými s tím, co jsem se učili posledních šest týdnů. Například:

Jaké předpoklady ohledně trendů ve vznikající tvořivé společnosti s více otevřeným inovačním procesem byste řekli, že podporují projekt "Kuchyň v jednom tlačítku"?
Popište projekt "Kuchyň v jednom tlačítku" v terminologii "zkušenostní ekonomie" a co to znamená především pro vztahy se zákazníky.
Jak by na základně článků od Florida a Goodnight a případové studie o Linuxu mohl Asseli pracovat se zákazníky na tomto projektu?

Vtipný bylo, že projekt "Kuchyň v jednom tlačítku" (One-button kitchen) byl návrh skupiny, ve které jsem byla i já. A tak jsme v zadaní zkoušky byly v poznámce pod čarou zmíněni jako autoři myšlenky. No není to super, být odcitován ve zkoušce na magisterském oboru vysoké školy? :)
Jinak samozřejmě, během zkoušky bylo potřeba využít citace z článků a knížek, které dohromady čítaly 1800 stran čtiva. To bylo potřeba mít načteno a řádně označeno dopředu, protože během 72 hodin člověk těžko přečte 1800 stran a ještě z nich udělá 15. stránkový kompilát odpovědí.
A tak je to dobrý srovnání. Na VŠE se člověk v nejlepším případě učil 72 hodin na zkoušku, a to muselo být už něco. No a tady se ta zkouška 72 hodin psala sama o sobě :). 

Žádné komentáře:

Okomentovat