pátek 30. září 2011

První týden v práci

Takže zatím je to pěkná pozice jako v call centru - volám na francouzský firmy a chci po nich povolení o tom jim zaslat informace o našich produktech. No a po týdnu jim mám zavolat a zeptat se jich, co si o našem produktu myslí. Narozdíl od call centra ale nemám moc přesně danej scénář a firem je poněkud míň. Takže menší stres.
Čekala jsem, že budu mít čas se trochu aklimatizovat na anglickejch firmách, ale hned první den se šlo na francouzský. Takže po dvou letech, kdy jsem francouzštinu ani neviděla, to byla docela sranda. Konečně mám ale zase důvod a motivaci procvičovat si francouzštinu, a že to bylo potřeba.
Na druhou stranu je fajn, že zatím to vypadá, že budu pracovat tak 10 hodin týdně, takže mi zbude dost času ještě na jiný aktivity :) A to je fajn, protože na CBS se toho dá dělat spousta a bylo by škoda o to přijít.
No a navíc, ta firma (Innovative Europe) je dceřiná společnost americké firmy, která vyrábí a prodává ramena k LCD monitorům a to nejnovější vyhrálo nějakou design cenu (http://www.evolcdarm.com/) - takže předpokládám, že stáž v mateřské firmě v Americe by mohla být uznána za kredity ve třetím semestru, nebo aspoň sloužit jako podklad pro diplomku :) A to by byla dobrá záminka jet se podívat do USA :)

Kancelář
  • mám vlastní stůl, jehož výška se dá nastavit pomocí dálkovýho ovládání
  • mám k tomu dost pohodlnou židli
  • pracujeme s Mac počítačema, a upřímně, pro všechny, kteří váhají - nevidím rozdíl mezi Mac a PC... dá se na tom brouzdat po internetu, číst emaily a psát dokumenty...a na obojím funguje iTunes ;) ...takže Mac nebo PC? Je to jedno!
Jídlo
Máme v budově kantýnu, kde jsou obědy na účet zaměstnavatele. Takže to je fajn, no ne? :) Dá se tam totiž díky tomu dost levně (zadarmo) a dost dobře najíst... od sendvičů, přes saláty až po brambory s masem :) Huráááá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat