úterý 19. července 2011

Koupit si holínky, nekoupit si holínky, a když, tak jaký? / To buy or not to buy rubber boots

Od té doby, co tady pršelo (takže asi tak od třetího dne pobytu) mám velké dilema. Koupit nebo nekoupit si holínky? A když, tak jaké?
Co se týče Dánek, tak ty jenom co trochu srpchne, tak vychází ven v holínkách nebo pohorkách, takže co se toho týče, berte holínky jako normální boty v Dánsku. Jenže, na mou nožku není tak lehké holínky sehnat, protože mé sličné lýtko se do každé vysoké holínky nevleze (stejně jako do většiny vysokých kozaček). A tak pořád váhám. Měli tu totiž ve slevě pěkné fialové (lilkové, pro fajnšmekry na barvy) za 350 DKK, jenže ty mi neseděly ani zdaleka. A tak jsem se koukala po holínkách bez slevy... ve Fotexu měli pruhovaný jako zebra za 150 DKK, ale ty byly ošklivý na noze. No a pak v jedné obuvi měli holínky zelené (popř. nebesky modré) za 500 DKK a pak černé za 650 DKK. Ty černý mi seděly zdaleka nejlíp, ale ani ty zelený (modrý) nesedí špatně. Jenže když si vzpomenu, kolik je to českých korunek (cca 1800 Kč), tak se mi je moc kupovat nechce. 
A tak čekám a čekám. Jenže, co když na podzim budou ještě dražší? A pokud si je mám koupit, mám si raději koupit modré nebo černé? Upřímně, většina holek/dívek/žen tu chodí v černých holínkách značky Hunter, jenže ty ty stojí kolem 800 DKK (ano, 2600 Kč), přes internet z UK 80-90 liber (2100 -2500 Kč), a tak si na Hunterky musím nechat zajít chuť, ale co místo ních?

Žádné komentáře:

Okomentovat