úterý 19. července 2011

Jak to vypadá na CBS (Solbjerg Plads) / How does it look like at CBS?

Něco mezi Rajskou budovou na VŠE a rozumným investováním do vzhledu budovy školy...





Už čtvrtý týden chodím do školy, ale do teď mě nějak moc nenapadlo, že by se škola dala fotit. A tak jsem si dneska vzala svůj malý růžový foťák a něco málo vyfotila. Je to focené v budově na Solbjerg Plads (kromě toho má CBS ještě minimálně tři budovy Kilen, Porcelaenshaven a Dalgas Have. Jsou od sebe kousíček, max 10-15 minut chůze.

Zobrazit místo CBS na větší mapě

To, co jsem zatím vyfotila, je taková malá ukázka spíš chodeb a okolí školy. Tak nějak mi tam chybí celkový záběr na školu a třídy..takže to třeba ve čtvrtek... A jak to ve škole vypadá? Hodně funkčně, kombinace materiálů beton, sklo, železo, tmavý kámen.
Nejvíc pyšní jsou ale na CBS na budovu, která se jmenuje Kilen a můžete ji vidět dole uprostřed. Prý to je ten pravý poklad dánské architektury. Jenže až tam jsem dneska nedošla, takže na tento architektonický dánský skvost si budete muset ještě počkat. Víc fotek je na Picase, dostatenete se tam klikem na obrázek.


Žádné komentáře:

Okomentovat